Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeOtóż miałem okazję polatać po mieście Rką. Pierwsze porównanie stojących obok mojej rocznej RR-ki i tej R-ki : czerwone i czarne plastiki Rki sprawiają wrażenie być "tańszego sortu" (wiem, nie powinny tak się prezentować , ale nie sposób tego nie zauważyć) , kierownica jak z crossówki, czacha paskudna.... Światła lepsze niż w RRce. Moto pracuje kulturalnie podczas przelotów się po mieście , a podczas wolnych manewrów w korkach żadnej tam "nerwowości" nie zauważyłem. Szeroka/"wysoka" kierownica i trochę inny dosiad dają nieco lepsze ogarnianie sytuacji na mieście niż w RRce , ale przy moim wzroście różnica nie jest istotna. DDC Rki nie miał okazji mnie zauroczyć - nie było warunków. Dla ew. nabywców : szyba akcesoryjna jest konieczna - dość lekkie odkręcenie i bez szyby przestajesz się cieszyć się tymi 160KM. Przejażdżka była krótka , ale wniosek wyciągam z niej jednoznaczny - mając do wyboru RRkę i Rkę ZDECYDOWANIE kupiłbym RRkę, gdyż jest dla mnie bardziej uniwersalnym motocyklem (więcej zabawy za podobną kasę) . Można jedynie mniemać, że 160KM dają szanse nieco dłuższego życia silnikowi, choć nie wierzę , iż nabywca Rki nie weźmie jej od razu na komputer :))
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza